Reklamačný poriadok vychádza zo zákona č. 40/1964 Sb., z občianskeho zákonníka.
Reklamovať môžete len tovar zakúpený a zaplatený v internetovom obchode Total Music. V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup. Odberateľ kontaktuje priamo Total Music ,ktorý zabezpečí záručnú opravu. Pri uplatnení reklamácie je treba reklamovaný tovar doručiť čistý, mechanicky nepoškodený v originálnom balení vrátane manuálov, príslušenstva, kópie dodacieho listu a záručného listu alebo faktúry na našu adresu, alebo osobne. Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je odberateľ povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. Chyby alebo poškodenia, ktoré zaviní zákazník alebo spoločnosťou Total Music nepoverená tretia osoba neodborným zaobchádzaním alebo neodbornou montážou, ako aj použitím nevhodného príslušenstva alebo zmenou originálnych častí, sú zo záruky rovnako vylúčené. Oprávnenie na záruku zaniká aj v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (prašné, vlhké prostredie, chemicky agresívne, v silnom magnetickom poli, atď.), alebo ak bol urobený zásah do výrobku inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom). Zo záruky sú tiež vyňaté poruchy spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym napájacím napätím. Total Music si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné zaslať na opravu výrobcovi, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave. Na tovar ponúkaný v našej internetovej predajni sa vzťahuje štandardná záruka výrobcu, minimálne však 24 mesiacov od dátumu zakúpenia.